OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2015. április 4., szombat

Amikor szükség van némi megoldóképességre :)

Sziasztok!

Igen, néha előfordulnak olyan esetek, amik megesnek, s nincs mit tenni. Így volt ez valamelyik nap is. Kislányom elesett az iskola udvaron, s persze jókora "aszfaltsömörrel", vagyis sebbel találkoztunk délután. Rögtön kérdőre vontam mi az a folt a rajta lévő rózsaszín nadrágon a térénél, ő meg elestem.
Tudva levő, hogy nem egyszerű a foltokat eltüntetni manapság. Igaz, van sok folttisztító csodaszer, de mi van ha nem használ. Akkor mit kell tenni? Ugye a reklámok annyira teledumálják az ember fejét, hogy minden foltot kivisz. Ez most nem így történt. Kis vérfolt okozott fejtörést. Hiába mostam, áztattam, majd mosógép, a folt csak megmakacsolta magát. Ekkor rájöttem, van még a mosószappan is. Na ez megtette a magáét! Persze a folt maradt, csak a nadrág színe ment ki körben a folt körül. A nadrágból rendesen rózsaszín víz folyt ki. Na hol vannak a régi színtartós dolgok??? Mivel a nadrág még vadonat új, csak egyszer volt használva, így nem szerettem volna rögtön kidobni, vagy "majd jó lesz itthonra" csoportba tenni, kénytelen voltam valamit kitalálni. Igen ám, de vajon mi is legyen az a jó megoldás. Varrva? Az nem jó, mert ez az anyag majd körben esetleg kilyukasodik az öltések mellett. Akkor mi lehet még? A horgolás. Igen! De mi legyen a forma, a szín... Némi vacilálás és minta keresgetése után jött a szívecske ötlet, mert nem lehet mindenre virágot rakni, meg hogy ne is virítson kilométerekről, így maradt a rózsaszín szín választása. S az eredmény? Hatalmas nagy csillogó szempár és a köszönöm! Nagyon tetszett a kis viselőjének, s nekem ez mindennél többet ér. Nem utolsó szempont az sem, hogy egyedi lett a naci :)


Megoldva a folt ügy eltüntetése. Remélem adtam ezzel ötletet másnak is :)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése