OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2011. március 27., vasárnap

Rizskó

Sziasztok!

Hoztam egy a minap elkészített édesség receptjét, amit már lehet sokan ismertek. Én édesanyámtól tanultam, s nem csalódtam, mikor minap újra elkészítettem, csak nem cukorral, hanem édesítőszerrel.

Hozzávalók:

1 1/2 l tej 6 dl rizs 1 vaj 4 tojás sárgája + felvert fehérje habja ízlés szerint cukor (jelenleg édesítőszer, ebből én 3 kanállal tettem, de nem púposan), lehet bele vaníliát vagy fahéjat szórni
mazsola -aki szereti, volt mikor reszelt almát is tettem bele, most ez kimaradt


Elkészítés:

feltesszük főni a megmosott rizst a tejjel, cukorral, fűszerekkel, mazsolával. A rizs hagyjuk teljesen megpuhulni, de nem löttyedni. Ha marad egy kis leve az nem baj, mert a sütés során az elpárolog.
Mikor készen van belevagdossuk a vajat, tojássárgáját jól összekeverjük. Majd bele kerül a tojásfehérjéből felvert hab és ha akarjuk akkor a reszelt alma.

A tepsit kivajazzuk, én zsemlemorzsával szoktam megszórni, akkor nem ragad oda, szépen szeletelve kijön., beleöntjük a masszát és elsimítjuk.

A 180°C-ra előmelegített sütőbe tesszük és kb. 30 percig aranybarnára sütjük.

Tálalhatjuk gyümölcskompóttal és persze akár joghurttal, lágy puding öntettel is finom.


Jó étvágyat hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Én szeretem és akartam is már csinálni, de Mátét ki lehet üldözni a világból egy kis tejberizses cuccal! :-s
    Magamnak meg nem vesződök ilyesmivel..., mert hát ugye apánknak se kell! .-p

    VálaszTörlés