OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2010. december 5., vasárnap

Szüli-névnapi torta

Sziasztok!

Elkészül életem másik általam elkészített tortája. S persze mindjárt emeletes! E felső gesztenyés volt, az alsó pedig cseresznyés. A piskóta és a krém jól sikerült, csak a fondanttal gyűlt meg a bajom! Nem olyan lett, amilyet én szerettem volna.
Na meg ugye nem tudtam, hogy azt mindjárt nem lehet rátenni, hanem kell hagyni a krémet kötni, hűteni, s csak utána lehet rátenni. Most már ezt is tudom. A virágok és a díszítés könnyen ment, azzal nem volt gond.
Azt hiszem nagyon rá kell jönni még arra, hogyan is csináljam jól ezt a bevonatot. Lesz rá alkalom, ugyanis karácsonyra is tortát tervezek sütni.
Akkorra már egy kis tapasztalattal fogok rendelkezni. De tényleg csak kicsivel. Ugye el kéne találni azt az állagot a fondantnál, amikor nem szárad nagyon hamar meg (most irtóra száradt az volt a baj), s talán kis vajat tenni a fondantba is, nem csak annyit amit kézről felvesz.
Szóval pár torta még el fog készülni, míg rájövök, hogyan is kellene jót csinálni (mindenki akkor tanul, ha csinál valamit ugye).

A boldog névnapos társtulajdonos a tortában, a szülinapos meg ugye én lennék :o)
Remélem azért nem lett nagyon rossz a külalakja, a belseje fincsi volt a vendégek szerint is!

PÁPÁ

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Légyszi írj már nekem 1 mail, hogy hogy csináltad a tortát! Mi van a bevonat alatt, miből van a bevonat, Te csináltad-e a rózsákat..., stb.
    Közeleg apum szülinapja, de még nem tudom, mihez kezdjek!
    Már gondoltam arra is, hogy nem kéne fondanttal szórakozni, de azt sem tudom, hogy egy egyszerű tejszínhab bevonat alá mit süssek (az mondjuk, gondoltam, hogy piskótát, de nem tudom, mit tegyek bele, mert nem szeretjük a nagyon vajas-krémes cuccokat).
    Előre is köszi!
    T.

    VálaszTörlés