OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2010. december 16., csütörtök

Hamis marcipángolyók



Sziasztok!

Karácsony közeledtével sokan gondolkodnak mit is kéne sütni, ami finom is meg gyors is, s persze eláll egy jó ideig. Az én első döntésem ezek a marcipán golyócskák voltak, mivel férjem szereti a marcipánt, puha is, meg el is áll. Ilyen lett:
A recept nem az én kitalállásom, egy blogban láttam, de a forrást nem mentetem, így ha valaki ráismer írja meg.

Leírás:
Hozzávalók : - 20 ek tej
- 28 dkg búzadara
- 12 dkg margarin
- 25 dkg darált keksz
- 25 dkg porcukor
- 1 mandula aroma
- tortabevonó
- étolaj a tortabevonó hígításához
A tejet felforralom.A búzadarát leforrázom a tejjel,és hagyom kicsit puhulni.A leforrázott búzadarát összegyúrom a margarinnal,cukorral,darált keksszel,és a mandula aromával.Golyókat formázok belőle és egy órára a hűtőbe teszem.
Atortabevonót felolvasztom kicsi olajjal hígítom és bevonom vele a golyókat. Ez úgy a legegyszerűbb hogy a golyókba fogvájókat szúrok és úgy mártom a csokiba,utána dermedésig egy hungarocell lapba szúrom.Ezt a megoldást Andi konyhájából néztem ki.
Mikor megkötött a csoki kihúzom a fogvájót,és papírkapszliba teszem a golyókat.

Én a főzőcsokit gőz fölött olvasztottam fel, hozzáadva kis zsírt,vajat, vizet, porcukrot és kakaóport. Az arányokat úgy teszteltem, hogy a keverő kanalat elemeltem a gőz fölül, s ha megdermedt akkor jó. Nagyon nem kell hígítani, de túl sűrű se legyen, mert akkor sok kel belőle.Jól felolvasztottam, majd hagytam is a gőz fölött, s így forgattam bele a fogvájóba szúrt golyókat. Ez volt az 1., hogy sikerült a csokibevonatom. Hiába mindig tanul az ember!

Próbáljátok ki nagyon fincsi!

Köszi a receptet a kitalálójának!

Kellemes ünnepi készülődést!

1 megjegyzés: