OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2012. január 18., szerda

karácsonyi ablakkép

Sziasztok!

Most megmutatom, ami eddig kimaradt, 2 matricafestéssel készült képecskét, s naná hogy karácsonyit, mert imádom! Nem most készültek, pár éve, az egyik sajnos már meg is semmisült :o( A szép karácsonyfás az ráadásul. Úgy kellett lekaparni az ajtóról, pedig nagyon nagyon szerettem!
Ők kiállításon is jártak, de már csak ez az 1 darab maradt meg belőle (kicsit hiányosan, megfakulva, de még használható)
 Ez egy üvegre készült téli madárkás üvegfestmény. Nagyon szeretem szintén.
 Ő matrica kép (volt) s irtóra tetszett mindenkinek, el sem akarták hinni, hogy én csináltam, pedig de! Sajnos a kép nem adja vissza kellően a varázsát, de tényleg nagyon tetszett, szépre sikeredett -nem öndícséretnek szánom :o) Csak sajnos darabokra hullott!
 És igen, ő is hasonlóan végezte :o(  Szerintem nagyon sok függ attól, hogy milyen márkájú matricafestéket vesz az ember, mert nem mind húzható le károsodás nélkül. Persze ha valaki olyat akar, ami ott is marad, annak mindegy.

Remélem megtetszik valamelyik Nektek, s az idei karácsonyra el is készülhet még, bőven van rá idő. A kontúrvonalakat megtaláljátok neten, nekem is onnét volt, de mivel már van amelyiket évekkel ezelőtt csináltam, nem biztos hogy a gépemben van.
Jó alkotást kívánok!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése