OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2012. január 26., csütörtök

Horgolt táska -türkisz

Sziasztok!

Elkészült (vagyis jobban mondva a külseje) a táskámnak. Már régóta vágytam egy ilyenre, s most tessék itt van :)


Ilyen apró daraboskákból készült, nagyon szupergyorsan elkészíthető, egyszerű, legalábbis ugye nekem.
Kellett belőle pár darab, meg én egy kicsivel nagyobb táskát szerettem volna, mint amit az eredeti kép mutat, így pár kockával több kellett, amiket fokozatosan horgoltam össze, nem külön-külön. Majd az egészet körbehorgolni soronként, s így a rajz szerint azért kicsit gondolkodni kellett, de kis logikát előszedve meg lehetett oldani. 

És lám íme, itt van ő! Tadaaaaaaaaam! Nagyon örülök, hogy végre nekem is van egy.
Majd én horgoltam neki fület, másképpen, mint az eredetin volt, de nekem így tetszik most. Majd rávarrtam, horgolgattam, csináltam rá díszt, meg tettem rá gyöngyöket.



Az oldalához én egy kicsitháromszőg alakban horgoltam egy "éket" hogy többet lehessen pakolni belé.


 Egyenlőre ennyi van kész belőle, a bélés hiányzik, azt mutatom hogyan néz ki azon a táskán, ami megtetszett, szóval ez nem az én alkotásom!
 És ha netán megtetszett valakinek, akkor mellékelem a képet ami szerint én csináltam
Nem bonyolult, szóval nyugodtan álljatok neki, nem fogjátok megbánni. S ha netán valahol elakadnátok, akkor szívesen segítek!

Sziasztok!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése