OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2012. január 18., szerda

Angyalka, hóember, hópelyhek, harangok

Sziasztok!

Megmutatom őt is, első próbálkozás volt angyalkák terén, s persze nem akartam mindjárt térbelit készíteni, s ez a laposabb fajta nagyon megtetszett. S mivel karácsonyi dolgaim főleg arannyal vannak kombinálva, így ő is kapott egy kis díszítést :o)

Hóemberkét egy újságban láttam meg, s nagyon megtetszett. Így gondoltam gyártok én is pár darabot. Egészen 6 db-ig jutottam, s persze ebből 4-et el is ajándékoztam, így ők ketten maradtak meg nekem :o) Elkészítése: én hungarocell gömböt vettem, 2 méretet, és szépen körbehorgoltam őket, egyszerű félpálcákkal. Majd horgoltam neki kalapot a saját elgondolásom szerint, sál az filc, majd gyöngyökkel és flitterekkel díszítettem. A két körbehorgolt gömb ragasztva van egymáshoz.

 
A hópelyheket rajz alapján készítettem, de most így nagy hirtelen nem is tudnám megmondani hogy honnét voltak. Sok hasonlót lehet már találni, s biztosan ugyanezeket is a neten. Keressetek rá ha tetszik, biztosan ráleltek.
 

Harangocskák végre olyan alakra sikeredtek, amilyeneket én szerettem volna. Egy újságban leltem rá a mintájukra, s jött az az ötletem, hogy a már meglevő műanyag harangokon fogom őket kikeményíteni, s lásd, szuper formájuk lett!

Legalábbis számomra. Ilyen agyalkákat gyártottam még régebben, jó pár évvel ezelőtt, egy olyan alapján, amit mástól kaptam, leolvasós, számolgatós módszerrel. Jól gondoljátok, ebből is sok ment ajándékba :o)

Remélem tudtam sok ötlettel szolgálni, s megtaláltad azt amit szerettél volna. Most már usgyi gyorsan nekilátni a készítésének!

Jó munkát és gyönyörű elkészült darabot kívánok!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése