OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2011. április 14., csütörtök

Up-date kenyér



Sziasztok!

Irtó finom (csak kicsit lapos, mert nem tudtam hogy ekkor mennyiségnél használjak e formát, s hosszúkás vékonyra szerettem volna, de laposka lett szegényke :o) ), szép lyukacsos! Majd a következő formásabb lesz remélem :o)
Hozzávalók:

15dkg finom liszt + 15dkg szénhidrát csökkentő (MM)
1 evőkanál tejföl
1tk só
1tk 1/4cukor
negyed élesztő
1dl tej
2dl víz
ebben volt még fokhagyma granulátum és snidling (metélőhagyma)


Kevés tejben a cukorral felfuttattam az élesztőt. A lisztet a szénhidrátcsökkentővel jól összekeverjük, majd bele a többi hozzávaló. Összegyúrjuk jól, én hagytam lágyabbra, mivel a szénhidrátcsökkentő több folyadékot igényel. Hagytam kelni 2X a duplájára, majd a tepsin szilikonlapra téve formáztam, bevagdostam a tetejét, s hagytam újra kelni (máskor formába teszem, akkor nem tud szertelapulni). Majd tetejét megkentem tejjel, s mehetett a 180 °C-os sütőbe.

Hm, olyan fincsi illatok szálltak, hogy csak na! S az íze! Mennyei!

U.I.:Kenyérkötekedők, ne tessék itt lázadni, tudom nem olyan a formája mint kéne, de remélem a többi alakul majd jobban. De az íze állaga pedig remek!

1 megjegyzés: