OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2011. november 30., szerda

CSEMADOK Kézimunka kiállítása


Sziasztok!

Újra jelentkezem, mivel egy kiállításon vettek részt az elkészített kézimunkáim, mely minden évben megrendezésre kerülő CSEMADOK (Csehszlovákiai Magyar Dolgozók Közössésége-ez volt régebben mikor még együtt volt a két állam és ez meg is maradt így rövidítés képen mivel mindenki így ismeri) Ógyallai alapszervezetének megszervezésével jön létre, s magában foglal mindig egy másik témakört is, ami idén a maci volt.
Ott volt Kislányom is, s persze férjem is, aki nagyon örült, hogy ennyi macit láthat, s volt olyan is, amelyik nagyon öreg volt már. 

Sok szépséget lehetett látni, különböző elkészítési móddal. Volt ami nagyon tetszett, volt ami
kevésbé, de ugye nem egy az ízlésünk, de mindegyiket értékelni tudom, mert sok idő, energia és persze türelem kell ahhoz hogy valami elkészüljön. Itt látható az anyagból varrt dolgok (ezek irtó aranyosak voltak, tetszettek nagyon, mellette pedig az én dolgaim kukucskálnak :o) )

Elnézést, az előbb még rend volt :o) -ez a felirat fordítása
 


Majd láthatóak voltak keresztszemes hímzéssel készült dolgok is, meg hímzettek is:



Nagyon tetszenek a horgolt dolgok és vert csipke. Na az az én vágyam, hogy egyszer megtanuljam, de hamarabb a hajós csipkét fogom azt hiszem, de azt tutira!


És igen, bemutatom őket is, az én kezem termései :o) Szóval ami most a kiállításra került az a : lepke terítő, szalaghorgolással készült karácsonyi terítő, kötött sál horgolt véggel, horgolt sapka virág díszítéssel, horgolt kislánymellény, hajpánt és 5db maci. Nem tudtam több mindent adni, de ennek is nagyon örültek.


Igaz a kislány mellénykét másként kellett volna kitenniük, mert így nehezen kivehető, adtam pedig kis vállfát is hozzá, de mindegy.



Örültem, hogy újra részt vehettem ezen az akción, mert imádok a kézimunkával foglalkozni, újat látni, tanulni, alkotni. Remélem még nagyon sokáig megmarad ez a hagyomány, s minden évben tudok valami újat mutatni.

Ezzel a koszorúval szeretnék áldott, boldog, békés adventet kívánni minden kedves olvasómnak! (Ez is a kiállításon volt)
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése