OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2018. november 27., kedd

Szalagból díszek

Sziasztok! 

Szalagból díszek? Nos kérem szépen igen. Engem is elkapott a karácsonyi láz heve, mert egyszerűen imádom! Nem a tömeget, a vásárlást ész nélkül, de nem is az ajándékok tömkelegét amit kapni szeretnék. Nem nem. Részemről a készülődés, az együtt töltött percek a lényeg. Na nem utolsó sorban az alkotás öröme is. Mikor látom lánykám mennyire örül, hogy újat csinál, együtt velem, segítséggel, élvezettel. Majd az elkészült darab varázsát. Számomra ez is karácsony. Egész évben természetesen, nem csak ilyenkor.
Közösen álltunk neki a szalagból dísz készítésének is. Igaz én segítettem összeállitani, de nem kis türelmet igényel már csak az elkészítése is. A fehér hópelyhet ő csinálta, 10 éves hozzáteszem.
Próbának indult, mert nagyon tetszenek az efféle díszecskék, virágkompozíciók. S gondoltam hamár, legyen pár karácsonyi a lakásban. Mindenképpen pár darabot terveztem csak. De jöttek az ötletek és alakultak a díszek. Majd mutatom őket szép sorjában bejedzésenként. Íme pár kép ízelítőként, hogy készültek, próbák ... .
Nekem nagyon tetszik, így ami a legfőbb dolog az öröm megvan, az egészség után. 

Sziasztok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése