OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2013. december 12., csütörtök

Karácsonyra egy kis szaloncukor tálkában kínálva

Sziasztok!

Hoztam mutatni mit alkottam még az idei karácsonyra. Azon gondolkodtam, hogy idén nem lesz ehető szaloncukor a fán, mivel piros színben valahogyan csak zselés szaloncukor kapható, s azt mi nem szeretjük. Átcsomagolgatni nem igazán van kedvem őket. Ekkor pattant az ötlet, hogy horgolni kéne valami mutatósat és egyben egyszerűt. Ilyenkor ha tudok, rögtön net elé ülök, ha nem akkor addig képzeletben horgolok :o) Kerestem, kutattam és nagyon örültem, mikor ráleltem a mintára. Hurrá! Már nem tudom hol találtam, de közlöm nem én találtam ki, de elkészítése az rám várt.Nekirugaszkodtam a könnyűnek látszó mintát. Az első darabot párszor visszabontottam, mire elkészült úgy ahogyan én szerettem volna. Szuper, hamar elkészül, mivel 1 fára ugye nem 1 darab kell. Még most sincs sok, de ha idén nem is lesz annyi amennyit szeretnék, akkor jövő karácsonyig még elkészülhet :) Jelenleg azt hiszem 12 darabom maradt. Több készült, de ajándéknak is készült, mert ilyet még nem adtam senkinek ugye, s biztosan örülne neki.

Nade, mivel kiállításra is készültem, így mibe kéne belepakolni, hogy mutasson is. Ekkor jött a következő ötlet, horgoljak egy kis tálkát, s abba pakoljam bele. Találtam egy jó kis mintát szintén neten, s igyekeztem a leggyorsabb tempóban elkészíteni, mivel sürgetett az idő. Egy másik tálon keményítettem ki folyékony keményítővel hígítatlanul,száradásig rajta hagytam.

Gondolom már kíváncsiak vagytok rá, így mutatom.




 Ez a szaloncukor mintája ha valaki el szeretné készíteni. Ha pedig megrendelni szeretné azt itt megteheti.

Ez pedig a tálka mintája ha valakit érdekel. Ez alapján elkészíthető, vagy megrendelhető itt .



Kellemes karácsonyi készülődést és áldott békés ünnepeket kívánok mindenkinek!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése