OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2011. szeptember 17., szombat

Virágos sapka

Sziasztok!

Legújabb, legfrissebb, ma elkészült "alkotásom" ez a sapi Kicsilány részére. Már régóta terveztem egy virágos sapi készítését, mivel nekem nagyon tetszenek, csak a megvalósítása maradt el, de csak eddig!
Napokban sikerült rászánnom magam, s egy egyszerű sapit horgoltam, sima 1ráhajtásos pálcákból. Kicsit nagyobbat terveztem, mert mosásnál kicsit úgyis összeugrik a horgolmányom (tapasztalat), hogy miért na azt nem tudom, de mindig ez van.
S miért pont fehér? Kérem azért, mert mindenünk rózsaszín, s gondoltam kéne már egy fehér is.
Persze a fehér virágnak középen kéne lennie, ott is van, csak a fején csúszott picit oldalra, mert most nem volt kedve nagyon pózolgatni benne, de a végére már ő kérte hogy még fényképezzem le benne :o)
Számomra nagyon aranyos és csinos benne, azt hiszem ha ki kell öltözni, vagy csak úgy mást akarok ráadni a fejére, nem a szokványos megszokott sapit, akkor ez hatásos lesz.
Nem a megszokott, erre felénk nem is nagyon látni ilyet, így garantáltan nem lesz összekeverve más sapkájával az oviban :o) Nagyon büszke mindig azokra a dolgokra amit én készítek, remélem ezt is boldogan fogja viselni.

Még nem volt kimosva mikor próbáltuk, hogy milyen lett, így egy kicsit lejjebb esik a homlokán, s mosás után bizti feljebb ugrik kicsit majd, de az sem baj, ha így marad, mert az őszi-tavaszi időben nem árt ha takarja a fület és homlokot a sapi. Nagyon jó lesz, mikor még nincsenek a zord hidegek, de a sültös sapi már kevésnek bizonyul.

Ha valaki szeretné elkészíteni nem nagy rutint igényel (legalábbis a sapi készítése tutira). Mintát nem tudok közzé tenni, csak saját fejből pattant. S már előzőek elkészítéséből merítettem az elkészítés menetét. A virágok leírásból vannak, egyszerűek, sok netes forráson megtalálhatóak, s persze más virágokkal is készíthetőek. Számomra ezek voltak a megnyerőek, mert nem laposakat szerettem volna. Mert nem vagyok átlagos minta kedvelő, így mindig muszáj ugye a bonyolultabbat csinálnom, amire ugyebár már nem egyszer ráfáztam, de ez van!

Sziasztok!

2 megjegyzés: