OSHO

Lépj tovább a haragtól a kreativitás felé, és azonnal látni fogod, hogy hatalmas változás megy végbe benned. Másnap ugyanazok a dolgok nem tűnnek elegendő indoknak a haraghoz. A haragtól szenvedő emberek fele attól szenved, hogy túl sok benne a kreatív energia, amelyet nem tud hasznosítani. Fektesd az energiáidat kreativitásba, vesd bele magad valami olyasmibe, amit szeretsz.

Ez is én vagyok :o)

"Nőből vagyok, vállalom. Tolom azt az ajtót, amelyikre egyértelműen az van írva, hogy HÚZNI. Még jobban nevetek, ha megpróbálom elmagyarázni, min nevetek. Belépek egy szobába, és elfelejtem, miért mentem. Ha számolok, szükségem van az ujjaimra. Ha fáj valami, azt eltitkolom azok elől, akiket szeretek. Azt mondom, ez egy hosszú történet, akkor is, ha nem az. Sokkal többet sírok, mint gondolnád. Olyan emberekkel is törődöm, akik nem törődnek velem. A letört köröm fájdalmas. Mindig megpróbálok még gyorsan megcsinálni valamit, mielőtt sípol a mikrosütő. Akkor is figyelek Rád, ha Te nem figyelsz Rám. És egy ölelés mindig segít!"

2010. december 12., vasárnap

Karácsonyi képeslap sk

Sziasztok!

Ma 2,5 éves Vivien lányommal nyitható képeslapot gyártottunk. Nagyon tetszett neki ez a foglalatosság, hacsak egy kis időre is, de lefoglalta. Lehetett nyírni, ragasztani, festeni.

A munka java részét persze én csináltam, de a Télapó szakállát és a sapka bolytját ő csinálta a kis tenyerével, valamint az ujjával.

A karácsonyfa gömblyei iratlyukasztóval készültek, s persze abban is kivette a kicsi lány a munkát. Imádta. Én meg örültem, hogy jót találtam ki.
A fa akkor mutatkozik meg, ha kinyitják a lapot. Egyszerű, de szerintem aki tudja, hogy Viviennel csináltuk együtt, az biztosan örülni fog neki. Hogy ki is kapja? A nagyszülő (mi szüleink), meg az én Kati keresztanyám :o) Remélem okoz pár örömteli pillanatot a meglepetésünk.

Egyszerű megcsinálni, aki akar álljon neki, nagyon tetszene biztosan mindenkinek, aki szereti a gyerekeket. S persze nem költséges megoldás, mivel színes papírból van, s pár csillogós mikulás és csillag került csak rá, ami volt itthon, s persze ezt le is lehet róla hagyni. Nekünk ez most így sikerült.

Ahhoz hogy a lap belsejében a fenyőfa kiemelkedjen kis bevágást kell ejteni 2 szélén a papír belső részén majd a többit összeragasztani, ezt a rész pedig nem, csak ide behajtani. Aki látott már ilyen lapot az tudja hogyan kell ezt elképzelni. Ha nem érthető hagyjatok üzenetet, segítek szívesen.

Hamar elkészül!

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése